luckey Studio's ?! | offical website :)

Sziasztok! Én videókkal szeretnék bemutatni, reményeim szerint sok jó játékot.De a játékok közt lesz rossz is :)

Videó állása

Videó állása:

Végigjátszás: 0%
Felvett jelentek: 0%
Ötlet: 0%
Szinkron: 0%
Vágás: 0%

Feltöltés: 0%


Videóim

Friss topikok

Update + error :(

2009.06.24. 18:58 | luckeY Games (törölt) | Szólj hozzá!

Címkék: update sufferig errro

Sziasztok!

Elösször is kezdeném a rossz hírrel.

  • Egy szép derűs napon, úgy gondoltam felveszem a Suffering játékbemutatójának a 2. részét.
  • Beíndítottam a Fraps-et, utána meg a The Suffering-et.
  • BOOOOOM! : Fatal Error! Unkown program in used. <- Vagy vmi ilyesmi.

Próbálgattam rengeteg felvevővel, de ... semmivel nem mükszik, de még magában sem indul el.


Update

Találtam egy másik alanyt, mit szépen kilehetne tesztelgetni.
A The Suffering 2. videója kilesz pótolva!

A bejegyzés trackback címe:

https://luckey-games.blog.hu/api/trackback/id/tr471206172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása